“İnsanlar hayallerinize gülmüyorsa, hayalleriniz yeterince büyük değil demektir.” Robin Sharma

Yeni blog adresim https://fatihzor.github.io/

3 saniye içerisinde yönlendirileceksiniz...

My new blog address https://fatihzor.github.io/

You will be redirected in 3 seconds...

10 Eylül 2016 Cumartesi

Microsoft'ta İlk Gün

Microsoft #aayazokulu


Bazen hayat bize umduğumuzdan fazlasını verir. Bugün benim için öyle bir gündü. Yaz okuluna gelirken beklentim yüksekti fakat ilk gün yüksek olan beklentimin daha üstünde geçti. Yeni arkadaşlıklar, yeni bağlantılar ve yeni bir yuva edindim bugün. Benim için günün sosyal özeti bu şekildeydi.
Teknik özete geçecek olursak; ilk olarak göreceğimiz eğitimlerin listesini gördüğümde çok sevindim çünkü eğitimler yine beklentilerimin üzerinde bir olaydı. Tamı tamına 24 adet başlık ve 20 iş günü içerisinde anlatılacak bu başlıklar. Ayrıca bu başlıklar anlatılırken bir yandan da projemizi yetiştirmeye çalışacağız, sunuma hazırlanacağız. Dolu dolu bir ay bizi bekliyor anlaşılan. Kod yazmayı seven birisi olarak bu benim için muhteşem bir durum. Ek olarak, bugün dinlemiş olduğum Mesha Melkova'nın Brand and Marketing sunumu muhteşemdi. Özellikle markaların oluşum süreçlerinin bu kadar detaylı olduğunu ilk kez farkettim. Bu sunum hayatım boyunca marka oluşum süreçlerinde tekrar tekrar kontrol edip örnek alacağım bir sunum olacak. (Kısa zaman içerisinde sunumu sizler ile paylaşmaya çalışacağım.)
  • UI/UX, Business Canvas
  • Architecture Overview
  • C# Temel Giriş Ve Uygulamalar
  • UWP Development
  • Xamarin Forms
  • ASP.NET
  • Web API Oluşturulması
  • IOT & 3D Printing
  • Azure Paas Services Introduction
  • Azure API
  • Azure IoT Storage
  • Azure Building Mobile Backend
  • AR/VR Development
  • Big Data Essentials
  • Office 365
  • CRM/AX
  • Microsoft Cognitive Services
  • BotFreamWork
  • Conversation as a Platform
  • SQL Server 2016
  • Power BI
  • Azure Machine Learning
  • HTML ve JavaScript Freamworkleri
  • Unity ile GameDev

Göreceğimiz eğitimlerin listesi yukarıda belirttiğim gibi fakat sadece eğitimlerle sınırlı bir yaz okulu değil bu! Her gün misafirlerimiz de olacak Türkiye'nin en iyilerinden liderlik eğitimleri alacağız, stratejiler geliştireceğiz.

Eğitmen bilgilerine ve günlük akışa sosyal medya hesaplarından #aayazokulu hashtagi ile ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
banner image

Random Posts

randomposts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Recent Posts

recentposts
banner image