“İnsanlar hayallerinize gülmüyorsa, hayalleriniz yeterince büyük değil demektir.” Robin Sharma

Yeni blog adresim https://fatihzor.github.io/

3 saniye içerisinde yönlendirileceksiniz...

My new blog address https://fatihzor.github.io/

You will be redirected in 3 seconds...

21 Mayıs 2017 Pazar

Microsoft’ta 11. Gün: Sanal Gerçeklik Ve Unity

Aslında oyun geliştirmeye o kadar meraklı bir insan değilim fakat bugün olan teknik eğitim ile bu konuya bakış açım baya değişti. Unity bu işi baya kolaylaştırıyor. Peki nedir bu Unity? Unity, gelişmiş arayüz ve donanımlara sahip, (bana göre) dünyanın en iyi oyun motorudur. Üstelik tek bir geliştirme ortamında yaptığımız oyun, hemen hemen bütün işletim sistemleri ile uyumlu halde deploy ediliyor.   unity - aayazokulu unity - aayazokulu   Sanal gerçeklik, en sevdiğim teknolojilerin başında geliyor ve daha önce çok kez denedim. O gözlüğü her seferinde takarken heyecanlanırım. Bugün ikinci eğitim, sanal gerçeklik uygulamaları ve sanal gerçeklik cihazlarının yapısını incelemek üzerine kuruluydu. Gün boyu eğlenceli ve güzel eğitimler oldu ama ben yine de denemedim sanal gerçeklik gözlüğünü kendimi kaybediyorum sonra :) .   https://www.youtube.com/watch?v=u4o0zsJ-S44 Uzun zamandır Microsoft HoloLens ürününü takipteyim fakat bugüne kadar denediğim tek marka Oculus. HoloLens gelecek adına çok büyük bir teknoloji. İleride hayallerimizi gerçekleştire bilmek için HoloLens kullanacağız. Olamadığımız yada yapamadıklarımızı HoloLens ile gerçekleştireceğiz, buna gerçekten inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
banner image

Random Posts

randomposts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Recent Posts

recentposts
banner image